Opravdu musíte mluvit jako debil, abyste byli cool?
Občas, když se nudím, brouzdám českými televizními stanicemi. Ty americké nesleduji, protože, jak jsem napsal, nerad se nudím
Mezi těmi kanály, na které čas od času narazím je Prima Cool. Musím přiznat, že programová nabídka není nejhorší, i když můj odpor k českému současnému dabingu mi sledování některých filmů a seriálů neulehčuje. Nejvíce rostu zlostí u Hvězdné brány, kde bych opravdu rád poznal režiséra české verze. Něco tak příšerného se nevidí moc často. Ale o tom psát nechci. Daleko horší jsou reklamy. To je ostatně obecně velký problém všech stanic které vlastní Prima TV. Reklamy jsou neúnosně dlouhé, roztahané a je jích ve filmu až moc. Myslím, že v porovnání s Novou je jích více. Ovšem Prima Cool vede v něčem jiném. Ve stupiditě. Na konec reklamního bloku bývají upoutávky na filmovou či programovou nabídku. A tu nastupuje kdosi, nevím kdo to je ale hlasem ufona nebo zombie ze sebe sype jednu šílenost za druhou a to vše uzavíra hláškou „uvidíte večíííír“. Hlasový projev tohoto mamlasa je tak otřesný, že si myslíte, že sledujete vysílání pro mentálně postižené. Do chvíle než vás napadně, jestli to není představa vedení této stanice o tom, jak být cool
Já tedy nechci být hnidopich ale dnešní doba je poznamenaná faktem, že mladé generaci, té nejmladší už vůbec, nerozumíte. Používají jakýsi prapodivný slovník, zkratky, slova bývají mixem různých jazykových mutací a mám pocit, že na této vlně jede i Prima Cool. Otázka ale zní, jestli mezi diváky jsou opravdu pouze předpubertální děti, kteří takovouto komunikaci aplikují.
Vůbec se mi zdá, že televizní vysílání, napříč stanicemi doznává poslední roky změny k horšímu. Reality show, kde manželé se potkávají až u oltáře, to je snad prozatím vrchol nevkusu, i když předešlá výměna manželek, to byl opravdu hodně hluboký kanál. A zdá se, že to této žumpy má namířeno i ČT, která minulou sobotu v pořadu Tajemství těla prokázala schopnosti ryze fekálního humoru. Kdo neviděl, šlo o to, že moderátor si nafoukl nějaký balonek, a ve výtahu pak jeho pomocí prděl, aby diváci mohli sledovat reakci spolucestujících. Pořad tajemství těla mám rád a rád zjišťují nové informace. Tentokrát se ale obávám, že produkce šlápla skutečně do čehosi mazlavého a páchnoucího. Připomělo mi to japonskou televizní show, kde se soutěží v hlasitosti a pachu prdu. Japonci se u toho velice bavili. No snad se toho nedočkáme i na českých televizních obrazovkách.
Na reality show o těch svatbách, jsem zahlédl jenom upoutávku. Stačilo, už samotná úvaha o takovém manželství je trapná. Domluvený sňatek ve středověku měl větší logiku, než tento myšlenkový výtvor. Toho borce na Prima Cool bych však vzal na milost, protože to je kanál pro mladé, který chodím jen občas navštívit, takže tam vlastně nemám zase až tak co dělat 🙂 Hezký večer pane Braune
No, stanice pro mladé…já tedy nevím jestli některá televize si může dovolit mít stanici cílenou pouze na mladé. Myslím tím filmovou a zábavnou. To by bylo asi hodně krátkozraké.
Japonskou prdící šou jen tak neuvidíme, protože naše TV nemá ještě systém aromorama.
Pokud chci sledovat nějaký film, raději si jej stáhnu. Žádné reklamy, a můžete se dívat, kdy chcete.
Zkuste http://www.datoid.cz
Pokud jde o stahování, pak jsem naprosto spokojený s uložto. Já ale mám ráno takový rituál, že při snídani a ranní kávě si prostě něco pustím v televizi jako kulisu. Kdysi to byl comeback a hospoda, teď brouzdám stanicemi než něco najdu. Tyto dny na Cool běží hvězdná brána, kterou mám v originále na DVD ale jak říkám, jako kulisu si jí pouštím a pomáhá mi to při trávení vztekat se nad opravdu šíleně primitivním dabingem. Takže ta moje kritika byla spíše spojena s tím, že jsem si všiml a referoval o věcech které považuji za hloupé.
Datoid zkuste. Je to levnější a našel jsem tam věci, co na uložto nejsou. Abych si kazil snídani zíráním na TV, to by se mi udělal vřed. Zdravím!
Zkusim to jetski to pujde tady. Napriklad hellspy ma pro USA blokaci.
Reklama v TV slouží k tomu, aby člověk a/ připravil si něco dobrého k pití, b/ něco dobrého k zakousnutí, c/ šel se vymočit, d/ vyčistil si před spaním zuby, e/ převlékl se do pyžama, f/ projel si poštu v mailu, g/šel zavřít kurník se slepicemi, h/připravil si tašku, klíče a mobil na ráno. Problémem bývá, aby stihl konec reklamy a začátek dalšího úseku filmu. Delším pozorováním jsem přišel na tom, že na Primě pauza trvá 7 minut.
Jinak stupidita většiny reklam a Vámi popisovaný dement na Prima Cool jsou samozřejmě konstantou. Někdo si asi myslí, že je to vtipné.
No já už pomalu nemám na co koukat, teď to zachraňují na ČT1 „četníci“ a občas se něco vyloupne na artu a na dvojce.
Na ČT 3 vždy omládnu když dávají Horníčka hovory H a obcas tv inscenace od klasických autorů se skvělými herci. Ona dřív nebyla jen tvorba době poplatná, dokonce ta klasická převyšuje tvorbu dnešní, která je zda se pro retardované diváky, dříve byla i pro nás inťoše 🙂
No jinak chudoba…:-)
Četníci jsou špička a já momentálně ujíždím i na Hercule Poirotovi. S ČT 3 mám problém, protože vysílá pouze do 17 hodin a kvůli časovému posunu mám problém jí sledovat. Je to ale vážně s tím programem dost bída a vadí mi, že seriály, které jsem třeba sledova, jako je Polda nebo Specialisté prostě skončí bez toho, aby se někdo namáhal divákům sdělit kdy budou pokračovat